Sivut

keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Uusi nuketus owo

Otsikko kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Lähdin tänään kesken koulun yhden asian takia ja olin ihan maassa kunnes kuului kiva pimpotuksen ääni ja sielä ootteli mua postimies paketin kanssa. Tilasin siis 2 viikkoa sitten uuden nuken ja se tuli aikaisemmin mitä odotin. Hyppelin ympäri taloa ja itkin melkeen ilosta :d Päästän teidät tuskasta nyt niihin kuviin.






















































































Malliltaan nukke on Dal Joujou ja nimeksi annoin Bess. Nimi tuli kirjasta jonka nimeä en tarkalleen muista, mutta siinä oli eräs pieni tyttö jonka nimi oli Bess. Peruukin vaihdoin melkeinpä heti, enkä stock peruukin kanssa tajunnut ottaa kuvaa. Bessillä on Serinan peruukki tai no entinen, mutta ei huolta Serinalle olen tilaamassa uuden :) Bessille tulee piakkoin oma nukkeprofiilinsa. Olen myös tilannut obitsun tyttöselle ja senkin olisi tarkoitus saapua pian.  Mitä pidätte Bessistä? 

16 kommenttia:

  1. Krääh, älä tapa mua Emilia :< JouJou - siis Bess on liian suloinen ♥ Tää vaa pahentaa mun halua saada kosketella JouJouta ;___;

    VastaaPoista
  2. >:) yh en saa ilkikurisempaa hymiötä :( Onhan tuo aika suloinen ♥

    VastaaPoista
  3. Tosi ihana Bess♥ Ja kuvatkin tosi söpöjä♥ Mäki tahon Joujoun.. ;3

    matujanuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta! En oikein vieläkään usko että mulla on Joujou kun on se niin kauan mun unelmanukkena ollut :D

      Poista
  4. Söpö nukke c:
    Liityin muuten lukijaksi koska sulla on aivan ihana blogi ja täydelliset nuket + kuvat on mitä ihanimpia. ♥

    VastaaPoista
  5. Heivaan ! Sinut on haastettu :)

    http://plastic-step.blogspot.fi/2014/05/jaaha-meidat-on-haastettu.html

    VastaaPoista
  6. Onpa ihana ♡♡♡ Bess on jotenkin tosi suloinen nimi (*^﹏^*)~♡

    VastaaPoista
  7. Awwss Bess on ihanuus öwö! Nimi sopii minusta aivan täydellisesti dal jou joulle ;3. Ja serinan entinen peruukki sopii bessille ihan täydellisesti nwn. Dal jou jou on kyllä ihanuus, itsekkin olen tahtonut :D.

    VastaaPoista