Sivut

lauantai 23. elokuuta 2014

BLOGI PITKÄLLE TAUOLLE + TÄRKEÄÄ ASIAA

Laitan blogin tauolle sillä kuvaaminen ei kiinnosta tällä hetkellä ollenkaan. Olen myös päättänyt myydä nukkeni pois. Tämä ei kuitenkaan tarkoita että lopetan nukkeilun. Säästän uusimman nukkeni malliltaan Miku LOL ja myyn kaikki muut palleroiset. Suunnitteilla olis kesällä hankkia vielä kaveriksi Tomoe mami. Pitää säästää järjestelmä kameraan sillä en saa enään kuvata siskoni kameralla. Katson nyt mitä saan myytyä tällä hetkellä Satsuki ja Noelle olis lähtemässä täältä. Voi että mulla tulee ikävä niitä ;( En siis tiedä kuinka kauan blogi on suunnilleen tauolla mutta tuskin ennen joulua tulen postaamaan. 

11 kommenttia:

  1. Oi harmi :(
    Noh, odotan innolla että saat taas kuvailemis intoa, eihän bloggaaminen yms. saa olla pakkopullaa!

    VastaaPoista
  2. :(
    en ite koskaan pystyis luopumaan täydellisyysnukeistas, varsinkaan satsukista...
    mua houkuttais iha kamalasti satsuki, mut tiiän et se on varmasti yli 100 e joten sitä tuskin voin ostaa, mut mul on muutenki suunnitelmis cwr joten serina kiinnostais
    ei oo täl hetkel paljoo rahaa mut katotaan nyt, oon kuitenkin kiinnostunut siitä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Satsukista oon pyytäny 90e postareineen koska peruukkia ei tule mukaan. Oon aika varmasti myymässä sen yhelle. Heh kiva että Serina kiinnostaa sen myyn suht. halvalla koska stock kamppeita ei oo tulossa mukaan boxia lukuunottamatta ja siitäkin on yksi jo kiinnostunut :D

      Poista
    2. äh, haluisin just ne stockit mukaan XD
      mut silti mulle se nukke on tärkein, joten voisin silti ostaa jos hinta on kohdallaan c:
      oisin toisaalt kiinnostunut myöskin noellesta, mut voin ostaa vaan toisen XD

      Poista
    3. sitä vähän arvelinkin 8)) haha :D

      Poista
    4. hmm oon ehkä kuitenkin mun vanhojen suunnitelmien puolella, eli olisin kiinnostunut serinasta :D
      tuleeko siis silleen että kaljuna ja nudena, onko ripsii vaihdettu, ja tuleeko siis ne valkoset chipit?
      ja tietenkin: paljonko maksaa 8-)

      Poista
    5. Tulis leeken blondi peruukki mukaan joka on vähän hassu .. xd Ja tulis sellaset tummansiniset chipit koska Miku Lolilla tällä hetkellä käytössä ne valkoset. Ripset oon ottanu pois koska ne oli mennyt todella huonoon kuntoon. Laitan sille päälle jonkun vaatteen etten ihan nakuna laita 8D ja hintaa siitä on tarjottu 80e tällä hetkellä. ja tietty se sen obitsu ja boxi tulee mukaan.

      Poista
  3. Voih emiliaiseni:'(
    Siun nuket on ihania!!
    Älä myy❤️

    VastaaPoista
  4. Mitkä nuket ovat viellä vapaana? Hintoja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tavallaan kaikki mutta myyn sille joka tarjoaa parhaiten. Noellen myyn pelkkänä päänä, halutessaan saa stock kropan mukaan. Kaikki stock kamat mitä löydän tulee mukaan. ja noellen nassu kiiltää melko paljon, mutta kiillon saa pois mattalakalla. Silmäkulmassa pieni naarmu. Hintaa 65

      Satsukia oon myymässä ilman peruukkia ja SBH-S obitsu tulis mukaan. Nukella ei ole Prunellan alkuperäisiä vaatteita joten laitan jonkun vaatteet sille. Siitä on tarjottu nyt 90e.

      Serina tulee blondilla leeken peruukilla tummansinisillä chipeillä, ilman ripsiä, SBH-L obitsulla ilman stockeja lukuun ottamatta boxia. Laitan sille päälle jotkut vaatteet.1 ruuveista on erillainen kun muut mut sen saa auki eri ruuvimeisselillä. Hintaa tarjottu 80e

      Poista