Sivut

sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Uusi nukke ja tärkeää asiaa

Hei!

Eipä ole tullut postailtua tännekkään pitkään aikaan. Ne jotka seuraavat minua instassa (@pullip.doll) tietävät että sain jo jonkin aikaa sitten uuden nuken. Nukke saapui mulle jo 21.4 mutta vasta nyt jaksoin tehdä siitä tänne postauksen hups. En vieläkään omista omaa kameraa mutta näissäkin kuvissa sain lainata siskoni kameraa kaikkiin muihin kuviin paitsi paketti kuviin.





upea puhelinlaatu 



miten hemmetissä onnistuin ottamaan tän kuvan näin huonosti :DD


Kyseessä siis Pullip Classica White Rabbit! 






 Tälle siis vaidoin Evelinen irtoluomet mutta taidan vaihtaa kuitenkin takaisin sillä Evelinelle ei oikein sovi tämän luomet. Silmät ovat myös Evelinen vanhat ja Evelinellä on tällähetkellä coolcatin hieman punertavanruskeat chipit.

Neidin nimi on siis Disney ja muita nimiä en ole vielä oikeastaan miettinyt olen laiska jee

Enempää kuvia mulla ei ole teille antaa (oikeesti on en vaa jaksanu laittaa niit tänne)
Laatu tosiaan aika kuraa koska corepluslaatu :))))

Jotkut teistä varmaan tietää että mulla on ennenkin ollut saman mallinen nukke.
Silloin en osannut vielä pitää mallista ja kun myin nuken kuvittelin etten enään palaa nukkeharrastuksen pariin.



Sitten siihen tärkeään asiaan! Olen todella kiitollinen jos luet ja vastaat.

Olen siis miettinyt jos kirjoittaisin tähän blogiin myös omasta elämästäni ja kysyisin olisiko se ihan fine teillekkin :) Nukke aiheisia postauksia tulisi siis ihan normaalisti ( ei todellakaan näin hitaaseen tahtiin kuin nyt kuitenkaan :D )  Blogin nimi luultavasti muuttuisi silloin ja ulkoasukin aikalailla.

Muuten tietääkö joku että jos vaihtaa blogin nimeä lakkaako postauksien näkyminen lukioille? (Tai miten sen nyt selittäisin)


4 kommenttia:

  1. Jos vaihtaa blogin nimen/osotteen niin ne vanhat postaukset tulee mukana tai silleen. Et ei ne katoo

    VastaaPoista
  2. Jos vaihtaa bolgin nimen/osotteen niin vanhat postaukset tulee mukana. Et ei ne katoo mihinkään.

    VastaaPoista
  3. Onnea uudesta nukesta, Disney on söpöisä ja varsinkin tuo neljäs kuva ahh ihana! Chipit sopii neidille kans älyttömän hyvin <3

    VastaaPoista
  4. Oi kun suloinen nukke ;3; btw, haastoin teikän hoho *katoaa salaperäisesti*

    http://pullipadventures.blogspot.fi

    VastaaPoista